יום חמישי, 30 באפריל 2015

טיעונים נגד טבעונות

"אני אף פעם לא אהיה טבעונית, אנחנו טורפים, אני מאד אוהבת בעלי חיים (אפילו יותר ממך!), אני לא משלמת על רצח, אני ממש לא בהדחקה, לא מסוגלת לראות סרטון, לא אוהבת כפייה, אני מעדיפה לא לראות, למה אתם לא נאבקים עבור ילדים עניים, לכל אחד יש זכות לבחור מה שהוא רוצה, אם כבר אז בשביל האוכל שלכם גם הורגים בעלי חיים,
מאז ומעולם אכלנו בשר, אני לא יכולה לסבול את גארי, לא יכולה לסבול את טל, אני גם ככה לא אוכלת הרבה בשר, לכם עשו הפחדה ואני לא אוהבת את זה.
יא אלהים.
את כל זה שמעתי בשיחה אחת ממישהי, בזמן שישבתי לי בשקט לאכול,
מבלי שהעליתי בכלל את הנושא מיוזמתי.
כמה מגננות, כמה תירוצים, כמה הדחקה, כמה אגו, עקשנות, אי נוחות, כמה הדחקה
כמה הדחקה.
הרי למה שמישהו יתגונן כך אם הוא יודע שאין פסול במעשיו?
למה אני לא מרגישה צורך להתגונן?
על מה אתם מגנים בדיוק?
ממה אתם חוששים כל כך?
למה הנוכחות שלנו גורמת לכם לזוז בכזו אי נוחות?
ואיך למען השם אתם מעזים לכפות על מישהו חיי גיהנום מבלי שיהיה לכם אפילו את האומץ להישיר אליו מבט?
מה שבטוח,
לעולם לא תנצחו בויכוח איתנו
כי הוא לעולם לא ביננו לביניכם
אלא ביניכם לבין המצפון שלכם."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה